niedziela, 5 grudnia 2021

5 grudnia

  Dzisiaj kartka świąteczna.

Tutorial można zobaczyć na YouTube pod linkiem:

https://youtu.be/tid_4nmPyVE

Wykorzystałam do kartki skrawki papieru, które zostały mi z poprzednich kartek. Dokleiłam do tego elementy z arkusza CARDBOARD DIE-CUTS (piernik) od CRAFT O'CLOC.

Papier, który użyłam pochodzi z kolekcji Christmas Time od CRAFT O'CLOC, przyciemniłam go na bokach czarnym tuszem.

Napis złożony z naklejek. 

Taśma ozdobna zakupiona kiedyś w Lidlu.

Do tego wszystkiego bardzo mi się spodobał pierniczek z jego brokatowymi braćmi. Naklejki z brokatu dostałam od kogoś w prezencie.



Zdjęcia: przerwa.techniczna  

 

Jeśli znalazła się pierniczek, to myślę, że poleci także do wyzwania w Szufladzie


Dzięki za odwiedziny!
Miłych przygotowań!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz