piątek, 3 grudnia 2021

4 grudnia

Część prac zrobiłam w zeszłym roku (co widać), a część robiłam teraz.

Będzie dużo zdjęć, jednak mniej opisów. 

Tym razem będzie to kartka świąteczna.  

I oto kartka - prosta. Z najprostszych jakie da się zrobić. Teraz żałuję, że nie pomalowałam szyć na czarno (śmiech), będę mieć nauczkę na przyszłość. 

Papier, który użyłam pochodzi z kolekcji Christmas Time od CRAFT O'CLOC, przyciemniłam go na bokach czarnym tuszem.

Napis to Festive Bells 11 od Altair Art. 

Naklejki z brokatu dostałam od kogoś w prezencie.

Piernik znajduje się na czerwonej części.

A tutaj z bliska .

Zdjęcia: przerwa.techniczna  

 

 Kartka poleci do wyzwania w Szufladzie. 

Wiem, że piernik to dodatek ale jest!

 

 

Dzięki za odwiedziny!

Miłych przygotowań!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz