poniedziałek, 20 grudnia 2021

20 grudnia

Kartka z wstążkami i taśmami. 

Papier, który użyłam do zrobienia kartki pochodzi z kolekcji Christmas Time od CRAFT O'CLOC, przyciemniłam go na bokach zielonym tuszem.

Napis pochodzi z kolekcji Festive Bells 11 od Altair Art, który także pociągnęłam zielonym tuszem na bokach.

Wstążka w kratkę oraz z napisem Merry Christmas to pozostałość po którychś świętach (zbieram wszystko co może się przydać).

Brokatowe naklejki to prezent (jak wiecie z wcześniejszych wpisów).

Teraz mogłabym już bzdury napisać, bo się powtarzam 😂

Muszę jednak podziękować przerwa.techniczna   bo spełnia moje oczekiwania dotyczące zdjęć (a jak widzicie musi ich zrobić mnóstwo). I oczywiście cały czas ma kolejne kartki/prace itp. do robienia zdjęć. A i oczywiście filmiki na Youtube.

Dziękuję!

 

 

Jeszcze parę dni i koniec z świątecznym szaleństwem. 

Tylko co ja wtedy będę robić?

Zdjęcia: przerwa.techniczna  

 

Dzięki za odwiedziny!

Wesołych Świąt!
 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz