niedziela, 19 grudnia 2021

19 grudnia

Dzisiaj coś wyjątkowego!

Ostatnio byłam na spacerze i zobaczyłam szyszki leżące na ziemi.

Postanowiłam stworzyć z niego coś na święta.

Trochę trwało nim się zdecydowałam ale, że szyszki musiały się otworzyć to miałam czas. Postanowiłam wykonać wieniec na drzwi z szyszek.

Kiedy szyszki należycie wyschły mogłam zabrać się do pracy.

Znalazłam drewnianą obręcz, obwiązałam ją czerwonym materiałem, a następnie zaczęłam przyklejać do tego szyszki. 

Po szyszkach przyszła pora na czerwone i białe kwiaty oraz także czerwone gwiazdki. 

Na zakończenie mała czerwona kokardka i wieniec był gotowy. Jednak to mi nie wystarczyło...
Był stanowczo za ciemny, dlatego postanowiłam pomalować go białą farbą.

Tak, to było to.

Tutorial można zobaczyć na YouTube pod linkiem:

https://youtu.be/fsaXJhR-ELg




Zdjęcia: przerwa.techniczna  

 

Dzięki za odwiedziny!

                        Wesołych Świąt! 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz