niedziela, 13 marca 2016

Ćwiczenie ręki - malowanie akwarelami

Moje akwarele to zbiór różnych akwareli.
Co powoduję, że różnie wchłaniają się w karetkę.
Niektóre po wyschnięciu gdy przetrzemy ręką ścierają się.
Jednak postanowiłam, że nie kupie sobie nowych ponieważ najpierw muszę być zadowolona z efektu mojej pracy. Zresztą te które sobie wymarzyłam są drogie.
Może wydawać się, że technika malowania akwarelami jest prosta. Uwierzcie mi jednak, że dla mnie malowanie plamami to ogromne wyzwanie. Ja lubię panować nad każdą kreską, plama jaką stawiam na kartce a tu mam pozwolić by sama się rozpłynęła...
Jak mi to wychodzi? hmmm
Zobaczcie



Praca wykonana za wskazówkami thefrugalcrafter Lindsay Weirich
 w filmiku Fishing Boat Watercolor Sunset {REAL TIME painting tutorial}


Dzięki za odwiedziny!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz