piątek, 26 lutego 2016

Album część I

Dzisiaj pierwsza część albumu, który robiłam na roczek.
Dla mnie było to coś nowego ponieważ jeszcze nigdy nie robiłam tak dużej pracy.
Album częściowo jest z zdjęciami ponieważ jako przybrana ciotka nie posiadam ich dużo.
Chciałam aby ten album był ważny i spełniał wytyczone mu zadanie.
Zachęcam do zobaczenia.
Jeśli właściciele wyrażą zgodę na opublikowanie zdjęć usunę Pana Dyniowego.
Użyłam tylu papierów, że nie pamiętam jak się nazywają (nie jestem dobra w zapamiętywaniu nazw papierów). Głównie używam: Panna Oliwia, Rozalia w ogrodzie, papiery studia 75, Hestic Eclectic, Świeżo Malowane, Evryday collection, i wiele innych. Osoby znające się na tym na pewno rozpoznają.

Okładka
Papier był gotowy, maska 13 arts, metalowe części z sklepu retro craft, napis ? (wyrzuciłam resztę)



 Strona druga

 

Strona 3 i 4
Napis zrobiony embosingiem reszta to zbieranina z wszystkiego po trochu.



Strona 5-6
Tło zrobione metodą decoupage, napisy embossing, motylki wycięte, piórka dostałam na urodziny.
Tę stronę wysyłam do wyzwania z sercem w Studio 75.
Co prawda są tylko dwa małe fioletowe serduszka.



 Strona 7 - 8
 Tło zrobione metodą decoupage, napisy embossing.



Strona 9 - 10
Tło zrobione mgiełkami, paski z papierów świeżo malowane (chyba).


Na dziś to tyle, wybaczcie dokładny brak opisów ale naprawdę staram się robić jak najwięcej sama i nie zaprzątam sobie głowy zapamiętywaniem nazw papierów (choć może powinnam).

Dla mnie bardziej liczy się to, że coś co zrobię podoba się obdarowanym.


A oto banerek do wyzwania:





Dzięki za odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz