sobota, 15 sierpnia 2015

Wyzwanie książkowe - Nie ma w niej ludzi

Kiedy odwiedzam Dziadków mój Dziadek zawsze coś dla mnie ma.
Oznacza to, iż po raz tysięczny przeszukał zakamarki w domu.
Efektem tego jest odnajdywanie całej makulatury jaka gdzieś tam jest.
Dla mnie oznacza to przeszukanie "znalezionych" książek, ćwiczeń, zeszytów, atlasów iitd.
I przyznaje potrafi znaleźć "wspomnienia" z mojego dzieciństwa.
Tak właśnie stało się ostatnio.
Odnalazł książkę dzięki której zaczęłam zachwycać się rysunkami.
Jest to książeczka dla dzieci pt: "Bajeczki z obrazkami"  Władimira Sutiejewa
Nie będę jej streszczać bo bez obrazków to nie to samo.
Bohaterami są zwierzęta a ich przygody są zawsze z morałem.
Jednakże jeżeli macie możliwość dostania lub posiadacie ją uważam iż jesteście szczęściarzami.
Książeczkę polecam czytać dzieciom - może wnieść wiele pozytywów w ich życie.

Teraz wyzwanie w Altair Art
Książeczka niestety nie posiadała już okładki, dlatego zrobiłam sama.
I okładka poleci do wyzwania.
Książki dzieciom najlepiej czytać przed snem.
Właśnie do tej pory dnia nawiązuje moja okładka.



Myślę, że okładka pasuje do wyzwania "pod gwiazdami".


 
 

 

Dzięki za odwiedziny! 

 

 

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń