poniedziałek, 13 lipca 2015

W drodze do pracy

Jeżdżę na rowerze dla niektórych moja trasa do pracy jest długa a dla innych to nic specjalnego.
Jednak jeżdżę często i regularnie, ponieważ zawsze gdy nie ma deszczu (czyli od stopienia śniegu do jego pojawienia się). Robię wyjątki gdy jest mroźno bo chcę czuć się bezpiecznie w trasie.
Podejrzewam, iż będą osoby, które nie będzie potrafiło zrozumieć potrzeby przejażdżki na rowerze.
Ja mam prześliczną trasę i aż miło się jedzie.
Wiadomo iż nie jest ona cała taka przepiękna ale ostatni odcinek do pracy jest przepiękny (i te widoki!)
Myślę, że osobą potrafiącym docenić piękno natury i uroki wsi powinien spodobać się filmik.
Przeważnie pogoda mi sprzyja i ładuje moje wewnętrzne baterie podziwiając urokliwe miejsca.
Z naładowanymi bateriami pracuje się o wiele lepiej!
Z powrotem jest troszkę ciężej bo jest nieznacznie pod górkę ale nie ma nic lepszego od "wyżycia" się w trasie.

Link:
 Droga do pracy


Przepraszam za trzęsący się obraz ale robiłam filmik telefonem i jadąc bez trzymanki.

Miłego oglądania!

Droga do pracy



Dzięki za odwiedziny!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz