środa, 11 marca 2015

Art journal 4

Miałam ochotę się pobawić.
Zaszaleć z kolorami.
Do tego przydałby się jakiś mądry tekst...
A jest wyzwanie w Szufladzie z Alicją w Krainie Czarów
Użyłam mój ulubiony cytat z Alicji, który uważam jest genialną wskazówką w życiu.

Cały brzmi tak:
"– Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? – mówiła dalej.
– To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść – odparł Kot-Dziwak.
– Właściwie wszystko mi jedno. – W takim razie również wszystko jedno, którędy pójdziesz.
– Chciałabym tylko dostać się dokądś – dodała Alicja w formie wyjaśnienia
– Ach, na pewno tam się dostaniesz, jeśli tylko będziesz szła dość długo"

Alicja w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – powieść autorstwa Lewisa Carrolla, spotkanie Kota Dziwaka :D

I w taki oto sposób powstała praca w moim Art journal


Pracę zgłaszam do wyzwania


Dziękuje za odwiedzenie strony!

1 komentarz: