sobota, 28 marca 2015

A czas ucieka

Wow! Dla mnie to sprawa niesłychana. Ostatnio czasu uciekł mi przez palce. Tłumacze sobie, że to pewnie przesilenie wiosenne i to dlatego.
Przeczytałam 3 książki choć żadnej tu nie opisze ponieważ nie mam dla nich wyzwania.
Kończę czytać poradnik i myślę, ze będę go mogła wkrótce opisać.
Do tego uczyłam się na dwa egzaminy (trochę straciłam zapał).
Udało mi się zrobić drugą kartkę na chrzest.
Testowałam technikę malowania kredkami akwarelowymi bez wody.
Uważam, że kolory są bardziej nasycone, kartka się nie marszczy i efekt jest zadowalający.
 W kartce użyte są jeszcze piórka i tiul ale jakoś na zdjęciu jest to mało widoczne.
Oceńcie sami.


Od poniedziałku muszę nadgonić z ozdobami i kartkami świątecznymi - pytanie tylko czy zmieszczę się w czasie?


Dzięki za odwiedzenie strony!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz