środa, 5 stycznia 2022

Pastelowy widok

 Dzisiaj coś co na Youtube pokazało się już jakiś czas temu, ale nie znalazłam tego na blogu, dlatego postanowiłam to wrzucić. 

Na Youtube dostępne pod linkiem:

https://youtu.be/8x6ZMcNReAE

Obrazek namalowany pastelami suchymi. 

Bardzo lubię nimi malować ale mają jedną wadę...strasznie brudzą i pył z nich znajduję z całym mieszkaniu. I jak wiadomo po malowaniu czeka mnie jeszcze sprzątanie. Jednak efekty jakie można uzyskać malując nimi bardzo mi się podobają. 

Postanowiłam, że muszę popracować nad chmurami, bo jeszcze są niedopracowane.

Z tej perspektywy jestem zadowolona (nawet).

Zachodzące słońce...

Tutaj widać, że papier ma inną fakturę i pastele nie są gładkie.

Zdjęcia: przerwa.techniczna  

 

Dzięki za odwiedziny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz