sobota, 25 maja 2019

Wycięte oraz motyl

Dzisiaj kartka, która wyszła bez planowania jej.
Usiadłam i zrobiłam. Od jakiegoś czasu chciałam wypróbować wycinania i przyklejania poszczególnych elementów na kartkę, ale nigdy nie potrafiłam się do tego zmobilizować. Jednak na tegorocznym zlocie kupiłam właśnie takie papiery, abym mogła powycinać elementy. Do tego powstało takie wyzwanie i w końcu się zmobilizowałam.
Przyznaję, efekt bardzo mi się spodobał.
Kartka stworzona głównie z papierów Altair Art.
Pieczątkę z napisem kupiłam z cztery lata temu na zlocie.




Kartka leci do wyzwania w Altair Art




Dziękuję za odwiedziny!

3 komentarze:

  1. Śliczna :-) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń