sobota, 14 lutego 2015

Wyzwanie książkowe nr 2- Dary Anioła miasto upadłych aniołów

Wyzwanie 2 zaliczone - przeczytanie książki przez weekend.


Przeczytałam część 5 Darów Anioła.
Zastanawiam się jak opisać książkę. Tym razem trochę mi się dłużyła. Wydaje mi się, że było mało akcji a dużo rozwlekania mało ważnych wątków ale to moje subiektywne odczucie. Początek był szybki i trzymał w napięciu, potem emocje osłabły.
Wszystkich bohaterów już znamy. Wątki miłosne i romanse trwają dalej, jak dla mnie są one trochę fałszywe.
Wydaje mi się, że autorka próbowała uchwycić idee prawdziwej miłości. Czy jej się udało? Widzimy na czym polega ale uważam, że było tam wiele kłamstwa. Dlatego moje odczucia są sprzeczne.
W książce pokazana jest miłość do rodzeństwa i ukochanych.
Choć jestem świeżo po lekturze nie potrafię napisać nic innego. Jestem trochę zawiedziona.
I uprzedzam autorka znowu namieszała w ostatnich stronach. Jednak myślę,  że ci co czytają jej książki już się przyzwyczaili.
Mam nadzieje, że ostatnią część będzie czytać się łatwiej.
Myślałam, że po każdej książce coś namaluje niestety ta mnie nie natchnęła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz