niedziela, 4 stycznia 2015

Nietypowe wyzwanie książkowe

Zatracam się nie tylko kreatywnie.
I znalazłam dość nietypowe wyzwanie dla mnie samej.
Kocham książki i wyzwanie dotyczy właśnie ich.
Nie wiem czy uda mi się sprostać wszystkim wytycznym bo samych zadań jest 29 (czyli 29 książek do przeczytania). Jeśli zwrócicie uwagę niektóre zadania są podchwytliwe np: smutny koniec, ja nie czytam książek od końca i skąd mam niby wiedzieć, że książka go posiada!
Mam nadzieję, ze uda mi się to przedsięwzięcie. W trakcie wyzwania postaram się opisać które zadanie udało mi się odhaczyć.
Przedstawiam listę zadań ściągniętą z strony wącham książki 

Wyzwanie 2015


Parę dni temu trafiłam na podobną listę (w polskiej i angielskiej wersji) w której jednym z zadań było przeczytanie trylogii. Uważam, że jeśli skończy mi się pierwsza lista z zadaniami to zacznę zadania z drugiej listy (chyba będzie to sprawiedliwe). Druga lista z strony bloga w oryginalnej wersji angielskiej. Niestety nie udał mi się znaleźć twórców listy. Gdyby ktoś chciał są tam inne wyzwania np. bingo czytelnicze.





 A teraz lista zadań nr 2 przetłumaczona na polski znalezione na kwejk.pl

 2015 Wyzwanie Czytelnicze



Zachęcam do zabawy! 
Powodzenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz