wtorek, 30 grudnia 2014

Po świętach

U mnie już po świętach. Jutro do pracy.
Czego dokonałam?
Udało mi się przeczytać dwie książki (Pilipiuk "Oko jelenia" część III i IV) na ostatniej stronie uświadomiłam sobie, że to nie koniec przygody i brakuje mi dwóch książek.
Musiałam przeprosić się z Excelem i chyba się udało.
Byłam w Szczyrku czym zdążyłam się już pochwalić.
Byłam w kinie na Hobbicie z Rodzinką.
Grałam w scrabble z pozostałą Rodzinką.
Wydrukowałam materiały na egzamin...
Teraz jeszcze trzeba się pouczyć.

I do tej pory nie pochwaliłam się choinką dlatego zrobię to teraz.



Chinka  ekologiczna!
Została zrobiona z dwóch rodzajów szyszek, nawet trzech, jemioły, znalezionych "suszków" posypana brokatem i okręcona lampkami.



PS. Dostałam rzeczy przydatne do moich karteczek i tym podobnych tworów. DZIĘKUJE!

Dziękuje za odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz