niedziela, 12 sierpnia 2018

Malowanie podczas upału - obrazek 1

W ostatnim czasie jest tak ciepło, że nie mam siły wyjść na rower. Jednakże gdy ostatnio to zrobiłam okazało się, że asfalt był tak nagrzany, że czułam się jakbym znalazła się na pustyni. Jechałam wolno  (bardzo wolno) i marzyłam aby dojechać do następnej plamy cienia utworzonej przez drzewa lub krzaki. Wtedy stwierdziłam, że na rower jest za ciepło! (jak dla mnie)
Postanowiłam malować...
Okazało się, że w moim mieszkaniu panuje taka temperatura, że malowanie akwarelami wymagało bardzo szybkiej reakcji z mojej strony oraz szybkiego nakładania farby, ponieważ farby schły tak szybko!!! Jednak nie poddałam się i udało mi się stworzyć parę obrazków.

Obrazki są inspirowane za thefrugalcrafter, a link do filmiku:
Masking Trees & Rocks With Tape Autumn Watercolor Tutorial, ponieważ cały czas uczę się techniki malowania farbami akwarelowymi.
Dziękuje Lindsay Weirich za wszystkie filmiki, które mnie motywują, inspirują i pozwalają się rozwijać. 

Oto jeden z obrazków

Używam papieru do akwareli Canson, jednak irytuje mnie faktura tegoż papieru, która powstaje podczas malowania. Dlatego postanowiłam w najbliższym czasie zakupić inny papier.


Dziękuję za odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz