sobota, 5 grudnia 2015

Książka wydana w 2015 roku

Szukałam i znalazłam!
Dostałam książkę na Wielkanoc tego roku.
Książka wydana została w 2015, dosyć nietypowa jak dla mnie bo to nie opowiadanie a poradnik o Quillingu czyli : "Quilling. Cuda z papieru. Daj się wkręcić!"
 Zapierałam się przed tą techniką czym tylko dałam rady.
Jednak gdy dostałam książkę, poddałam się, i stwierdziłam "skoro ją dostałam to czas wypróbować".
Zaczęłam zabawę z zawijaniem.
Mąż dostał za zadanie "zrobić mi ten sprzęt do zawijania". Trochę się natłumaczyłam o dwóch szpilkach i patyku :D. Wystarczyło poczekać i dostałam!
Paseczki robię sama za pomocą deseczki, metalowej linijki oraz bardzo ostrego nożyka.
Na razie się uczę, poniżej efekt mojej nauki.


Karteczka pojechała do mojej Mamy  na urodzinki.

Dzięki za odwiedziny! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz