środa, 3 czerwca 2015

Wyzwanie książkowe

Od ostatniego opisanego wyzwania książkowego przeczytałam z 10 książek ale żadna nie kwalifikowała się pod wyzwanie.
W końcu jedna!
Poradnik -  "Sztuka, która pomaga dzieciom" Koryna Opala - Wnuk.
Dobrze opisane metody umożliwiające interpretację rysunku dziecka. Jednak interpretacja na podstawie rysunku jest niesamowicie wymagająca, należy mieć ogromną wiedzę aby to robić.
Wracając do książki opisane metody i przykłady wykorzystywania poszczególnych technik oraz wytłumaczone jest jej oddziaływanie.
 Wyróżnione są kolory i ich wpływ na organizm, charakter, wywoływanie uczuć i emocji.
Wytłumaczone jest dlaczego rysunek może być terapią.
Mamy cały rozdział na temat mandali co mnie ucieszyło ale dalej czuję niedosyt.
Książka bardzo mi się podobała dlatego z pożyczonej (oddałam) zamówiłam sobie własną.

Posługując się dalej kolorem i natchniona książką wyczarowałam mandale.




Polecam książkę terapeutom i nauczycielom oraz pozostałym interesującym się tym tematem.

Dziękuje za odwiedziny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz