środa, 17 grudnia 2014

Ziuuuu......... tak robi czas

Tak mi zrobił czas!
Przeleciał koło nosa!
No dobra przyznaje się.
Czytałam. I czytałam.
Zapomniałam się! W ciągły mnie kochane książki.
Przez ten czas doszły jeszcze obowiązki i taki efekt.
No dobra koniec usprawiedliwiania.
Zrobiłam aniołki i bałwanka z masy solnej.
Poniżej poszczególne etapy. Miłego oglądania

Aniołki "upieczone"



Aniołki - pomalowane


Aniołki - lśniące, użyłam na skrzydełka i ubranka  brokatu.



Mojego Aniołka i Bałwanka chcę zgłosić do wyzwania w Skarbnicy Pomysłów


Bałwankowi posypałam brokatem czapeczkę i szaliczek.


Aniołkowi z nieba sypie się pyłek brokatowy z skrzydełek - przecież Aniołki błyszczą.



Prace na wyzwanie BLING- BLING

Dziękuje za odwiedziny!


1 komentarz:

  1. Piękne aniołki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń